E-commerce

E-commerce

Maak je klaar voor omni-channel ticketing

De X/Ecommerce-oplossing biedt u de mogelijkheid om tickets online te verkopen.Tegenwoordig verwachten bezoekers online kaarten te kunnen kopen. Speel in op deze verwachting door uit te breiden met een online ticketoplossing.

  • Combineer offline en online ticketing

    X/Ecommerce verbindt de online oplossingen X/Ticketing Online en X/Member Management Online met zowel het e-commerceplatform als het ERP-systeem. Dit zorgt ervoor dat de gebruikers slechts in één systeem hoeven te werken: Dynamics NAV.

  • Vermijd dubbel werk

    Boekhouding, webwinkel en ticketvoorraad worden beheerd in Dynamics NAV. Dit mbetekent dat alle gegevens van fysieke en online verkopen in dezelfde database worden verzameld. Doordat de gegevens gesynchroniseerd worden, vermijden de gebruikers om tweemaal dezelfde gegevens in te voeren, waardoor fouten worden verminderd en tijd en middelen worden bespaard.

  • Geen risico op dubbel verkochte tickets

    X/Ecommerce is de ruggengraat die zorgt mvoor realtime integratie tussen Dynamics NAV en de webwinkel. De real-time integratie maakt het mogelijk om altijd een bijgewerkte ticketvoorraad bij te houden en te voorkomen dat tickets die op de webwinkel zijn verkocht al aan de kassa zijn verkocht. Dit zorgt ervoor dat alle gegevens in de webwinkel altijd up-to-date zijn.