Member Management

Member Management

Verhoog de bezoekersfrequentie en omzet

De modules Member Management en Member Management Online automatiseren processen met betrekking tot de verwerking van lidkaarten en lidmaatschappen. De ledenclub wordt een geïntegreerd onderdeel van uw ticketingsysteem. Met de modules voor ledenbeheer kunt u:

  • Maak eenvoudig een ledenclub en beheer vervolgens de lidmaatschappen
  • Verkoop ledenkaarten bij de ingang en op uw website
  • Kies of de ledenkaart fysiek of digitaal moet zijn
  • Sta leden kortingen toe in de webwinkel en verhoog de verkoop
  • Analyseer het gedrag van de leden en verbeter uw service.
  • Identificeer members

    Nieuwe leden ontvangen een lidmaatschapskaart met een barcode die is verbonden met hun gegevens in Dynamics NAV. De kaart werkt als het toegangsbewijs voor de leden wanneer ze de attractie bezoeken.

  • Gezichtsherkenning voor validatie

    X/Member Management biedt ook gezichtsherkenning die kan worden gebruikt voor lidvalidatie in combinatie met X/Access Control.

  • Houd leden vast

    E-mails met herinneringen kunnen rechtstreeks in Dynamics NAV worden ingesteld, zodat het systeem automatisch een herinnering stuurt aan leden van wie het lidmaatschap bijna verloopt. Op deze manier worden leden herinnerd aan hun verlopen lidmaatschap en de gelegenheid geboden om het te vernieuwen. Het is mogelijk om een onbeperkt aantal herinneringssjablonen in te stellen die bepalen of herinneringen twee maanden eerder, op de dag van de vervaldatum of gewoon een week voor het verstrijken van de geldigheidstermijn moeten worden verzonden.

  • Beheer lidmaatschappen

    Opties kunnen worden ingesteld voor hoe een lidmaatschap kan worden bijgewerkt, gewijzigd, vernieuwd of geannuleerd. Dit helpt het verkooppersoneel om zich te concentreren op de communicatie met de bezoekers.

  • Analyseer gebruikersgedrag en verhoog de klantenbinding

    Lidmaatschappen kunnen worden gekoppeld aan aantal gekochte tickets of aankopen in de winkel. De data kan gebruikt worden om het gedrag te analyseren en het targetten van gepersonaliseerde aanbiedingen.