(Online) Ticketing

(Online) Ticketing

Voorkom lange wachtrijen en overvolle kamers

X/Ticketing biedt u een eenvoudige en effectieve manier om tickets rechtstreeks vanuit de PoS uit te geven. De transactietijd in de winkel voor ticketing wordt aanzienlijk beperkt omdat de betaalterminal een online integratie heeft. Voor evenementen met een beperkt aantal tickets - bijv. rondleidingen of zeer veeleisende tentoonstellingen – bepaald het kaartverkoopsysteem hoeveel tickets er worden verkocht voor de tour of voor een specifiek tijdslot.

  • Eenvoudig en efficiënt kaartjes verkopen en valideren bij de ingang
  • Schakel online ticketing in via een webwinkel op uw website
  • Zorg ervoor dat u alleen het beschikbare aantal tickets verkoopt
  • Vermijd lange wachtrijen door gasten op voorhand kaartjes te laten kopen en te reserveren
  • Krijg gemakkelijk toegang tot statistieken en rapporten
  • Tickets, toegangscontrole en verkoopstatistieken

    U maakt en wijzigt de tickets in Dynamics NAV - bijv. standaard ticket, familiepakket of een rondleiding. In X/Ticketing kunnen tickets worden opgezet met verschillende opties zoals verschillende validiteit - bijv. voor dezelfde dag als het ticket wordt uitgegeven of voor de volgende week. Verder kun je instellen voor wat en wanneer de gast toegang heeft.

  • Effectieve toegangscontrole aan de kassa

    Tickets worden afgedrukt als een bon en kunnen eenvoudig worden gevalideerd aan de kassa op het verkoopplek of op een ander tijdstip. Tickets kunnen ook worden gevalideerd met een handheld-apparaat. Voor deze oplossing is X/Access Control vereist.

  • Laat bezoekers hun ticket reserveren

    X/ticketing kan zo worden opgezet dat gasten van tevoren tickets kunnen reserveren en kopen. Op die manier zijn ze gegarandeerd op een bepaald tijdstip binnen te komen en kunnen ze lange rijen vermijden.

  • Beheer de bezoekersstroom

    Een bijkomend voordeel van onze oplossing is dat het aantal bezoekers gelijkmatiger kan worden verspreid tijdens de openingsuren. Zo krijgt u van dag tot dag een duidelijk beeld van hoeveel medewerkers u nodig heeft.

  • Gemakkelijke toegang tot verkoopstatistieken

    Dynamics NAV houdt het aantal verkochte tickets bij en berekent de dagelijkse inkomsten. U kunt ook eenvoudig toegang krijgen tot verschillende statistieken, zoals tijdanalyse van verschillende bezoekersgroepen.

  • Neem de controle over de prestaties van uw museum

    Synchroniseer gegevens van Dynamics NAV naar Power BI en krijg een diep inzicht in de aantrekkingskracht van heldere, visuele rapporten. Met dit inzicht hebben u en uw collega's de mogelijkheid om gekwalificeerde beslissingen te nemen die het bedrijfsproces ten goede komen.

  • Laat gasten online tickets reserveren en kopen

    Als u ervoor kiest om de oplossing uit te breiden met X/Ticketing Online, kunnen bezoekers tickets boeken en kopen op uw website.